close

歌曲:Blue Doors Ahead
歌手:飛兒樂團(FIR)
專集:愛·歌姬
作詞:飛Faye編曲:陳飛午
作曲:飛Faye/陳建寧

如果您喜歡本部落格提供的內容,請點擊廣告及廣告內的內容,只要有點擊便能幫助本部落格繼續成長,感謝各位的幫助

 

 

 

 

I stand up high
我站在bai高處
plunge in this splendid city light
把自己融入這城市強烈的燈光中
There's no one but me
這兒只有我一人
with gravity I can measure life
衡量著生命的重心
I try to hide
我試著掩藏
from your love and pride
從你那得到的愛和驕傲
So many times
很多次
I found myself lose in this wonderland and cry
我發現自己迷失在這迷幻的城市中
How can I define
我要如何解釋
all these blue doors ahead
在這前方的憂鬱之門
Tell me secrets and then make me wild
已經讓我瘋狂,告訴我其中的秘密
Isn't the true love inside
裡面不是真實的愛嗎
I rise and compare my hand with this city light
我抬起手,讓它與城市的燈光比較
There's no one but me
這裡只有我
and silently,I get down and smile
如此安靜我微笑著沉淪
I try to hide
我試著掩藏
from your love and pride
從你那得到的愛和驕傲
So many times
很多次
I found myself lose in this wonderland and cry
我發現自己迷失在這迷幻的城市中
How can I define
我要如何解釋
all these blue doors ahead
在這前方的憂鬱之門
Tell me secrets and then make me wild
已經讓我瘋狂,告訴我其中的秘密
Isn't the true love inside
裡面不是真實的愛嗎
I rise and compare my hand with this city light
我抬起手,讓它與城市的燈光比較
There's no one but me
這裡只有我
and silently,I get down and smile
如此安靜我微笑著沉淪
I get down and smile
微笑著沉淪
I get down and smile
微笑著沉淪

arrow
arrow

    Mr.電波 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()